Home Новини Метою реформи місцевого самоврядування має стати доступність та якість публічних послуг

Метою реформи місцевого самоврядування має стати доступність та якість публічних послуг

2
0

„Реформування місцевого самоврядування має чітку мету – досягнення високої якості та доступності публічних послуг”, – зазначили експерти під час круглого столу «Шляхи реформування місцевого самоврядування в Україні», який відбувся 27-28 серпня 2012 року в м. Севастополь за підтримки Ради Європи.

За словами Радника Президента України, голови Координаційної ради з питань розвитку громадянського суспільства Марини СТАВНІЙЧУК, система публічних послуг, які включають надання адміністративних, соціальних та комунальних послуг має ґрунтуватися на потребах мешканців територіальної громади. В рамках підготовчого етапу реформи місцевого самоврядування має відбутися оцінка нинішнього стану надання послуг, проведена їх систематизація. Бо саме від потреби людини, члена територіальної громади, через послугу маємо рухатися до повноважень реформованих органів місцевого самоврядування.

Експерти зазначили, що в проекті Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні знайшло своє відображення теза щодо нормативів та стандартів базових публічних послуг, основою яких мають бути: територіальна доступність, зручність, інформаційна відкритість, професійність.

Проте, як зазначив експерт Ради Європи Анатолій ТКАЧУК, для забезпечення доступності та якості публічних послуг має бути проведено оптимальний розподіл повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади на різних рівнях адміністративно-територіального устрою за принципом субсидіарності та децентралізації, що і знайшло відображення в проекті Концепції.

Експерт Ради Європи, професор Університету Париж І Пантеон-Сорбонна, експерт Ради Європи Жерар Марку відзначив, що запропонований проект Концепції є більш збалансований та має чіткі стратегічні цілі, порівняно з попередніми редакціями. Також професор Марку вказав на фінансовому боці реформи. Під час напрацювання нормативної бази реформи варто врахувати систему стимулів для територіальних громад, яка чітко вказує на переваги реформи, а також слід мати кількарічний кошторис вартості реформи.

zp8497586rq
WordPress › Помилка

На сайті виникла критична помилка.

Дізнайтеся більше про налагодження в WordPress.